Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

♥GLAD PÅSK♥

Av moa - 30 mars 2013 11:02

Nu är det äntligen påsk, men jag ska inte gå ut idag för jag känner mig lite stor... men ni som är äldre än mig och ska gå ut, ni får ju tycka vad ni vill! Några i mammas släckt kommer sen att komma till oss, mammas bror och mina kusiner... förästen så får ni nog kolla in misslisibells youtubekonto och hennes blogg! Och om ni har några frågor, så skriv bara på! Jag ska försöka svara på alla frågor om jag har tid!!! Men som sagt...

GLAD PÅSK ALLIHOPA!  

 

   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moa - 20 april 2013 17:41

hej! jag kanske kommer att sluta med denna bloggen för jag tror att jag hittade en bättre blogg... min nya blogg heter: http://www.missiestyle.wordpress.com/ ... och jag menar inte att jag kommer ta bort bloggen utan att jag typ kommer flytta bloggen...

Av moa - 17 april 2013 14:18

Har inte bloggat.. Hejsan! Nu har jag inte bloggat på ett tag, men det är för att jag inte har haft tid, och sen tog batteriet slut och datorn stängde av sig själv för att jag höll på att fixa med bloggen och datorn tycker jag bore vila ifred utan ...

Av moa - 12 april 2013 22:24

Hej! Ni ser nu att jag har redigerat min blogg, men det blev väldigt konstikt på rubriken, tycket jag i alla fall! Jag kan skriva rubriken när jag håller på att skriva inlägget:). Men 'kommentera' detta om ni gillar det jag har redigerat: Jag gill...

Av moa - 12 april 2013 21:23

        Amanda (min syster) har gul och orange färg på sina naglar och jag har bara orange:). Härliga vårfärgen! ...

Av moa - 8 april 2013 16:28

      Ida villle va med på kort...(min lillasyster) :D

Presentation


Hej! Mitt namn är moa, går snart i femman och har skapat en blogg som ni ser:).Här får ni läsa om vad jag gör och lite spännande saker och lite åt det hållet, så jag får väl hoppas att många kommer läsa bloggen:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

gillar ni min blogg?
 ja
 lite
 kanske
 sådär
 ibland
 nej
 varför frågar du det
 sten
 eeey sexy lady!
 vill träffa dig
 stick och dö
 din blogg är väl bra..
 bloggen är fin men inte så bra inlägg
 bra inlägg men inte så fin blogg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

min

kontakta mig


Ovido - Quiz & Flashcards